عاشق دلشکسته
خسته شده ام از این دنیا

برایم راه دیگری نمانده

بیاد بروم

باید به دیاری دیگر سفر کنم

تا همه مرا ببینند که عاشقم

عاشق دلشکسته

عاشق دل خسته

دارم دیوانه می شوم



نظرات شما عزیزان:

بهنانه
ساعت22:01---26 آبان 1391
لیـــاقــت مــی خواهــد
بـــودن در شعــر هـــای دختــریــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــی ریـــزد
تعجـــب نکــــن !!
در بی لیـــــاقتی تـــو شکـــی نیـــست
اینجـــا دلیـــل بــودنـــت میـــان بغــــض هــــایـــم
خــریتـــــ خـــودم اســـت نـــه لیـــاقــــت تــــو …!


love m
ساعت21:01---26 آبان 1391
سلام اینم از نظر من خوشحال شدم اولین کسی که بهم سر زد تو بودی
پاسخ:آره خیلی خوشحال شدم اما آدرس وبلاگتو نزدی اگه میشه برام بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->